Wednesday 20 April 2016

Ortaya Karışık Plog

Bu postu Tuğba'nın blogundan esinle hazırladım. Tuğba'nın blogunu ve kullandığı formatı seviyorum.  En iyisi ben de arada bunlardan yapayım, çok keyifli. 


Denedik Film Festivali: Starbucks hazır kahve. Evde elbet bunlardan içecek değilim; yolda, tatilde gideri olur mu diye denemeye almıştım. Hazır kahvenin bence o garip ve kötü kokusu bunda da var. Bunu babamlara götürücem.


Pinterest Fails: Pinterest'te gördüğüm spiral rendeyle Yunan yani çoban salatası denemesi. Domatesler altta kalmış, görünmüyor. Gereksiz kelimesinin foto karşılığı bir çalışma.


Balkon yemekleri başladı. Cumartesi günü mantarlı et sote ve pilav yedik. Salatamız havuç, mısır, maydanoz, beyaz peynirli. Ev yemeğinde zirveyi yaşadık, muhteşemdi. Ahmet, "Anne yemeği gibi," dedi.


Pazartesi akşamı mortadella, füme peynir, turşu, hardallı baget sandviç. Ahmet'in boş tabağında ise zeytinyağlı bakla-enginar vardı. Yine yedik, çok mutlu olduk.


Paris'te içip pek beğendiğim Kir Royale. Şampanyalısı Kir Royale, şaraplısı Kir. İkisini de denedim; tabii ki şampanyalısı! (Unutmayayım da bir gün boğazda yalı yaptırırsam adını Şampan koyayım. Şampan Yalısı! Har har har!)


Burada yılbaşı sofrasına deneme yapıyorum. Krem rengi örtüyü ve çam ağacı şekli verdiğim yeşil peçeteyi o aralar merak saldığım yeni hobim kapsamında ben diktim. Supla niyetine kullandığım altlık Ikea'nın kağıt tabakları. Kadehler de yine Ikea. Sarı çatal-bıçak seti daha çok yakışırdı ama o kadar masrafa haliyle giremedim artık.


Num Num'da nacho, karidesli mücver ve margarita. Hepsi şahane. Epeydir gidip gidip istisnasız aynı şeyleri yiyorum.

3 comments:

  1. Şampan yalısına ayı gibi güldüm 8 yaşıma yeni girdiğim için 😁

    ReplyDelete
  2. Yılbaşı sofrasına Nisan ayında mı deneme yapıyorsunuz canım Muge?
    Yoksa gecmişten gunumuze bir tebete mi?
    Şampan yalısı cok iyi hakikaten bir çok yalı sahibinden daha fazla hakediyosun buna çalışalım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hak ediyorum, değil mi? :D Yaz akşamları yalıda denize karşı cin içsek fena mı olur? Yılbaşı sofrası denemesi ise Aralık'tan kalma. ;)

      Delete