Friday 22 April 2016

Volkswagen Sosisi

Obur Sincap sadece midenizin dostu değil, can sıkıcı partilerde ortamı canlandıracak saçma sapan anektodların, anlamsız bilgilerin de yuvasıdır.

Bugünkü lüzumsuz bilgimiz Volkswagen hakkında: en çok satan VW ürünü araba değil, yedek parça değil, sosistir. Evet, evet, bildiğimiz sosis.  O kadar ki fabrikanın olduğu şehirlerde markette bile bulmak mümkün.

Çalıştığım şirket, otomotiv şirketlerine de bir ürün geliştirdiği için bizim de her VW projesinin başlangıcında ve sonunda Wolfsburg’dan gelen satış müdürlerine sosis ısmarlama ve kantinde hep beraber yeme gibi bir eğlencemiz var. VW sosisi en sevdiğim Alman sosisi olmasa da idare eder. Yanında -yine özel üretilmiş- ketçabı ile neşeli bir öğle yemeği için ideal.

Sosisin yanındaki  normal boy yemek çatalı. Evet, Almanlar bunu da dev gibi yapmışlar.

Hayatım boyunca hiç yemekhanesi olan bir işyerinde çalışmadım ama yemeği iyi olan bir yerde çalışmak beni epey motive ederdi. Lise yemekhanesindeki bir takım yemekleri de zevkle hatırlıyorum, hesap edin. Ama kim okulun püreli rostosunun tadını evde yakalayabilmiş ki?  Bence haklıyım.

1 comment:

  1. Geçen gün şimdi neler yeniyor acaba diye merak ettim de, okulun sitesinden yemekhane listesine baktım. Artık kalori hesabı da var tabii ki.

    ReplyDelete