Thursday 14 January 2016

Pinterest Fails: Pamuk Helvalı Soda

Beybim'in şahane bir fikri de, Obur Sincap'ta Pinterest denemeleri yapmaktı. Bu uğurda ilerleyen günlerde sizlere marshmallow'dan kardan adam, pretzel'den geyik Rudolf başı falan yapabiliriz. Zeynep'in deyişiyle işte karşınızda hayaller ve gerçekler... 


Şu fotoğrafı Pinterest'te bir ömürdür görüyorum, gerçekten böyle mi oluyor diye çok merak ediyordum. Buyurun, merakımızı topluca giderelim. 



Denedik Film Festivali. Hani o pembiş toplar? Yok. Genç kızların hayalleriyle oynamaya utanmayan Pinterest! Yine de, pamuk helvanın üzerine köpüklü şarap döküp içmek moda olmuş. Bence dişbuğdayı falan gibi uçuk pembenin zirve yaptığı etkinliklerde üzerine -tabii ki- soda dökerek içilsin, yanında kısır yensin, çok yakışır. Yoksa son derece gereksiz.

4 comments:

  1. basit kimya bilgisizligim bana bu iste bir acayiplik oldugunu soyluyor. Pinterest'teki oneri ne? pamuk sekerli sarap mi, soda mi? Sekerin alkolle (ki beyaz sarabin alkolu ne ki) o sekilde kristalize olmasi nasil olur da olur ki? Yok mu bir kimyager/ kimya meraklisi okuyucumuz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. İlk fotoğrafta arkada Perrier şişesi olduğuna göre soda. Bir de aynı bizimki gibi sonuç vermiş, yani şekerin şarabın içinde eriyip gittiği kokteyl tarifleri var.

      Delete
  2. Bu fotoyu görüp benimde imrenmişliğim vardı, sonucu görmüş olduk :)) peki tadı nasıl? O da hayal kırıklığı mı?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gazoz gibi çok şekerli. Ben kalorisini almaya değer bulmadığım için döktüm.

      Delete