Tuesday 1 March 2016

Bisküvili Kup


Yurdumuzda 366 ayrı ürünüyle hizmet veren Dr. Oetker'in meğer böyle bir ürünü varmış. Ne kadar yeni bir ürün bilemiyorum, ben geçenlerde görünce iki ayrı çeşidini de aldım ve evde vişne likörlerinden artan bolca vişne olduğu için önce kakaolusunu yaptım. Şeftalilisi yaza. Paketin olayı pişirme gerektirmemesi, kremanın (süzme ya da normal) yoğurt ile karıştırılarak hazırlanması. Ben evde süzme yoğurt olmadığını son anda fark edince normal yoğurt ile yaptım, yalnız o zaman ölçü değişiyor. Neyse, hepsi paketin arkasında yazıyor zaten.


Evde fotoşop olmadığından Doktor gibi yapamadım. İtirazlarımı hemen sıralıyorum:

1. Paket dört kişilik ama üç bardağı anca doldurabildim. İkinci paketi tek bir cam kasede yapacağım, artık herkes kendi köşesinden kaşıklar.
2. Paketin içinden çıkan bisküvi bence az, ayrıca çok az süt ekledim ki birbirine biraz yapışsın. Rondoda bisküvi çekmek suretiyle ekleme yapılabilir sanki.
3. Kremanın vişne aromasını ben fazla buldum, bence diğer şeylerden rol çalıyor. Ahmet ise bayıldı.

Alkollü vişneler ve Pakmaya'nın bitter kurabiye çikolatası ise çok yakıştı. Bu çikolataları daha büyük ve daha lezzetli oldukları için tercih ediyorum. Linke bakarsanız görürsünüz fakat internet çağında üreticisinin ürününü tanıtmak adına kendi sitesinde koyabileceği en iyi görsel bulanık, ufak bir fotoğrafmış belli ki, bravo.

No comments:

Post a Comment