Friday 26 February 2016

Sunny Side Up!


Uyandıktan çok sonra kahvaltı edebilenlerdenim, çalışmaya ara verip öyle kahvaltı ediyorum ama bu sabah nasıl aç kalktıysam okuduğumu anlayamadım ve kendime hemen büyük kahvaltı hazırladım. Bu sıraların favorisi star as sandviçim, Tyrells patates cips, Brie ve incir chutney ile The Office izleyerek kahvaltı ettim. Şimdi de koyu bir kahve eşliğinde bunları yazıyorum.

Bu sandvici kendim uydurdum. Uno'nun sandwince ekmeği ile yapıyorum. Bu ekmekleri çok seviyoruz; yalnız koskoca Uno İngilizce sandviç yazmayı mı bilmiyor, olayda benim anlayamadığım bir kelime oyunu mu var ona hakim değilim.

Ekmekleri kızartmadan, hafif ısıtıyorum. Sonra Torku krem peynir ya da Kiri labne sürüyorum. Markalarını bunları seviyorum diye yazdım; Pınar labne sürseniz her şey yıkılacak değil elbet. Ayrıca bugün bunların hiçbiri yoktu, bir şey süremedim. Ama sürelim, öyle daha güzel oluyor. Sonra pesto sos ve incecik dilim beyaz peynir. Yağ içinde satılan güneşte kurutulmuş domateslerden. Yumurtayı da böyle sarısı kesildi mi akacak şekilde yağda kızartıyorum. Bazen kapalı, bazen açık sandviç gibi servis ediyorum. Yanına roka, cips falan da eklerseniz hafta sonu kahvaltısında evde bistro tadı yakalarsınız.

No comments:

Post a Comment