Tuesday 18 October 2016

Denedik Film Festivali Fiyasko Martini

Biberiye şurubu. Sanki çam ormanlarını tencereye atmışım.
Bu sefer de Blood Orange Martini denedik. Salty Dog, Greyhound gibi citrus+cin içkileri zaten sevmem de, biberiye şurubuna tav oldum. Bir portakalın suyu, şurup, Campari derken şekeri damardan zerk etsek daha kolay. Öyle havalı foto çekmekle olmuyor. Sevmedim. Döktüm.

Bu blogda yer alan başka bir tarifi; Amaretto'lu armudu yapacaktım ama baktım, tarif yine şurup ve saire ile başlıyor, vazgeçtim. Tatlı sevsem de, benim şeker eşiğim bu kadar yüksek değil.


Sonra yazın Viyana'da biberiyeli çok güzel bir cin-tonik içtiğim için klasik cin-sodaya 2 çay kaşığı biberiye şurubu ekledim. Onu da sevmedim. Onu da döktüm. Cin-sodanın içine bir dal biberiye atmak çok daha iyi bir fikir. Evet, artık önümüzdeki tariflere bakıcaz.
SaveSave

2 comments:

  1. Şekerli içki o kadar sevmiyorum ki öksürük şurubu iç daha iyi. Taze baharatı içkiye atmak bence de daha iyi bir fikir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perebron tadı şahane bir öksürük şurubu mesela.

      Delete