Friday 20 May 2016

Bir Nevi Banana Split

Şu bloga ait bu tarifi Pinterest'te görüp denemeye koyuldum. (Bu arada o blogtaki pek çok tarifi çok beğendim, önümüzdeki günlerde de deneyeceğim.) Tezcanlılık ettiğimden pek çok şeyi usulüne uygun yapmadım. Neticede linkteki fotoğraflar kadar güzel görünmediklerinin farkındayım ama bu haliyle de çok lezzetli bir kahvaltılık, atıştırmalık oldu. 

* Tabii ki ben de banana split dish denen şeylerden yoktu. Ama azmetsek, sanmıyorum ki Beşiktaş'taki züccaciyelerde bulamayalım.  
* Dondurulmuş çilekli yoğurt yerine dondurulmamış, normal yoğurt kullandım ama içlerine çok şeker koydukları için zaten hazır meyveli yoğurt yemem. 
* Meyve olarak frenk üzümü ve geçen seneki vişne liköründen kalan vişneleri kullandım. Yakında kendi çileklerim olacak galiba, bir dahakine onlarla yapacağım. 
* Granola için MLife'ın ballı-bademli granola barını kırıp kullandım. Dennis the Menace bizlere yakında granola tarifi verecek.   



İşte netice. Biz çok sevdik, keyifle yedik. Bu filmin devamı daha çok çekilir.

No comments:

Post a Comment