Tuesday 27 September 2016

Günaydın!


belVita yeni çıkmış; sadesi ve çikolatalısı var. Hem büyük paketlerde, hem de böyle tek porsiyonluk ambalajda satılıyor. Lif oranı yüksek. Anladığım kadarıyla Weetabix gibi bir ürün. Fakat o kadar şekerli ki anlatamam, tadını kırsın diye yoğurtla yememe rağmen yerken zorlandım. Bana hitap etmedi. Ben almayayım, alana mani olmayayım.  


Bunları ise Ahmet Chicago'dan benim için almış. Bunları da yine yoğurtla yiyorum. Şekerli ama şeker oranı yukarıdakine göre yarı yarıya olduğu için yerken o kadar da zorlanmıyorum. Lezzetlilermiş. 


Migros mlife granola barlar. Yine yoğurtla. Bunları da seviyorum. Şeker oranı Quaker Breakfast Flats ile aynı gibi. Hatırlatırım, bunlarla bir nevi banana split de yapmıştık.  

Bunlar arada kahvaltı çeşitlendirmek için yediğim şeyler. Asıl kahvaltım çoğu sabah 5 kaşık yulaf, yoğurt ve kahve. En güzeli bu. Onunla da arada oynar, bazen içine bir elma, yarım muz falan eklerim.  Ya da yoğurt yerine kefir ile yerim. Bir de ceviz ve evde varsa avokadolu kahvaltıyı çok seviyorum.

Sabah nasıl olsa evdeyim diye uzun kahvaltılar hazırlayıp toplamayı, bununla vakit kaybetmeyi sevmiyorum. Çoğu kez bunları bile bilgisayar başında ya internette gezinirken, ya da çalışmaya çoktan başlamışken yiyorum.  

No comments:

Post a Comment