Tuesday 6 September 2016

Kahvaltıda yeni arayışlar


Rejim yapmaya başlayalı beri kahvaltı hayatımda daha farklı bir yer tutuyor.  Artık eskisi gibi uyandıktan bir-bir buçuk saat sonra kahvaltı yapmıyorum, uyanır uyanmaz birşeyler yiyorum. Üstelik yediklerim de bazen o an pişirilmesi gereken şeyler.

Jamie Oliver’e atıp tutsam da bazı tariflerinden vazgeçemiyorum. Şu an peynir yemesem de bir süre sonra normal bir yeme düzenine geçince geçen sene bir ara yaptığım şu kahvaltılık muffin’leri düzenli olarak pişirmeyi planlıyorum. En azından haftada bir-iki gün elimin altında hazır bir şeyler bulunur. Kış uzun ve karanlık, her sabah normalden yarım saat erken kalkmanın beni zorlayacağı günler kapıda çünkü.

Üzerine de parmesan yerinde evde olan herhangi bir sert peynir iş görür, dilerseniz içine zeytin parçaları da ekleyebilirsiniz. Hem zeytin tatlı patatesin, bazı insanların çok da bayılmadığı o tatlımsak tadını da dengeler.



No comments:

Post a Comment